سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترینِ برادرانت، کسی است که به حق، برای تو بسیار خشم گیرد . [امام علی علیه السلام]

وبلاگ منتقدین جهاد دانشگاهی اشکذر

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


11:29 عصر سه شنبه 87/4/11

اعتراض دانشجویان زنجانی به یک اقدام خلاف اخلاق

نویسنده: منتقدین گمنام

اعتراض دانشجویان زنجانی به یک اقدام خلاف اخلاق

جمعی از دانشجویان دانشگاه زنجان از شب گذشته در اعتراض به آنچه فساد اخلاقی یکی از مسؤولان دانشگاه و تعرض به شان و منزلت دانشجویی نامیدند، در دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، منطقه زنجان، دانشجویان معترض در این تجمع خواستار برکناری مسؤول متخلف، استعفای برخی از مسؤولان دانشگاه و پاسخگویی صریح هیات رییسه دانشگاه درباره حادثه اخیر شدند.

دکتر علیرضا نداف، رییس دانشگاه زنجان با حضور در جمع دانشجویان معترض، ضمن تشکر از هوشیاری دانشجویان، اظهار کرد: دانشجو تا زمانی که در صحنه باشد، دانشگاه زنده است و اگر فسادی پیش بیاید در نطفه خفه می‌کند. ما همیشه پشتیبانی دانشجویان را برای از بین بردن هر گونه فسادی خواستار بوده‌ایم و بر نقش محوری آنها تاکید کرده‌ایم.

وی ادامه داد: شما باید قانون محور باشید و آرامش خود را حفظ کنید، ما به موضوع دقیقا رسیدگی می‌کنیم و هیچ حقی ضایع نخواهد شد. ما در این دانشگاه با هیچ کس تعارف نداریم با او مقابله کرده و هیچ ارفاقی قائل نخواهیم شد.

همچنین یکی از اعضای شورای صنفی دانشگاه زنجان در گفت‌وگو با ایسنا در بیان مواضع شورای متحصنین درباره این حادثه، با ابراز تاسف از حادثه اخیر و قصد تعرض یکی از مسؤولان دانشگاه به یک دانشجو، خواستار مخفی ماندن هویت این دانشجوی دختر، برکناری بی قید و شرط فرد متخلف و استعفای هیات رییسه دانشگاه زنجان و تعلیق دو روزه امتحانات دانشگاه شد.

عدم برخورد با دانشجویان متحصن در طول تحصن و پس از آن، بررسی مجدد پرونده‌های کمیته‌ انضباطی دانشگاه و عدم برخورد با تشکلهای قانونی و نشریات دانشجویی برخی دیگر از مطالبات دانشجویان معترض است.

وی همچنین ضمن محکوم کردن برخورد فیزیکی برخی دانشجویان با رییس دانشگاه، خاطر نشان ساخت: شورای صنفی برخورد فیزیکی با رییس دانشگاه را اشتباه دانسته و خواستار پیگیری درخواستهای دانشجویان در فضایی آرام است.

گفتنی است، امتحانات امروز دانشگاه به دلیل تجمع و اعتراضات دانشجویان برگزار نشده است.

اضافه می شود، فیلم اقدام خلاف اخلاق این مسئول متخلف، توسط دانشجویان ضبط و در شبکه های ویدیویی توزیع شده است

برگرفته از : خبرگزاری الف


نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اعتراض دانشجویان زنجانی به یک اقدام خلاف اخلاق
خبر خوش
سلام دوستان عزیز
نظر شما
براتون بگم از جشن فارغ النحصیلان
به به
سلام


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:5616

امروز:3

دیروز :0

 RSS 

درباره خودم

وبلاگ منتقدین جهاد دانشگاهی اشکذر

منتقدین گمنام
با سلام خدمت دوستان عزیز بر و بچه های جهاد دانشگاهی اشکذر امیدوارم با نظرات خودتون در جهت پیشرفت دانشگاه گام برداریم نظرات شما در وبلاگ قرار داده می شود

لوگوی خودم

وبلاگ منتقدین جهاد دانشگاهی اشکذر

اشتراک